February 1, 2012

Sökord: januari!

Som de flesta som har en blogg vet - man kan kolla upp i statistiken hur andra har hamnat på ens blogg - vilka sökord folk har använt sig av. Vi får extremt många som har sökt Ultimate Cake, eller frosting recept, flowerpaste recept - ja - alla de 'vanliga' orden man kan vänta sig om man har en tårtblogg. Ibland får vi dock några riktiga guldkorn - denna månad är det 'soffbord hand håller' och 'handla i dream butik' som är favoriterna!

Och sedan är det 'recept för tårtdekorering'. Om det bara var så enkelt. Ett recept - ett enda recept - för tårtdekorering. Jag hade nappat direkt för 15 år sedan när jag först började göra dekorerade tårtor. Då hade jag sluppit satsa tiotusentals kronor på min konst, och framförallt alla sparat tiotusentals timmar i övning!




jooselti + pema
tårtdekoration stockholm
intressanta produkter
hemlagat godis faktura
soffbord hand håller
handla i dream butik
sok ord blog
bröllopsmässa monter
fin plåtburk
cake house malmö
så gjordes godis förr
svordomar
min tårta blir för platt
märkning av verktyg
betalningsskyldighet statist.se
godkänt kök tårtor
one and only cupcakes och muffins chokladmuffins med nutella fyllning
plåtburk
sponsra med gratis saker
pudding lussekatt
beställ tårtor på faktura
eva rådahl
vad fick du ut av bröllopsmässan
balettskor
sanna hassle
keck leverans
förberedelse för butik inför mässan
recept för tårtdekorering
foten med sockerdeg

No comments:

Post a Comment