November 28, 2011

Äntligen kurs - julstjärna och järnek


Här på Ultimate Cake har vi planerat en kursverksamhet i flera år - men har svårt att hinna då vi har så sjukt mycket att göra på bageriet med alla tårtbställningar!

I slutet av oktober tänkte jag att om jag inte börjar med kurserna innan jul blir det aldrig av. Maria och jag satt då ner en eftermiddag och började planera den allra första kursen. Vi ville börja med en första kurs som är rolig och julinspirerad, och inte allför krånglig - dvs bara några timmar och utan ståltråd! Det kunde vara skönt med ett par timmars avkoppling mitt i julstressen.

Vi är därför nu glada att presentera vår första kurs - minitårta med julstjärna och järnek. Kursen äger rum på lördag, 10 december, 09.00-12.00 i vår butikslokal på Fersens väg 7. Vi har bara plats till sju deltagare per kurstillfälle, men om kursen blir fullsatt sätter vi gärna in flera kurser innan jul.

Läs gärna mer om kursen på vår hemsida: www.ultimatecake.se.

Välkomna!

2 comments:

  1. Åh, vad kul med kurs! Ni får skriva om den sen!

    Jag har nu lagt ut Pippitårtan på min blogg! Tack för bra tips med färgerna! Det blev ju toppen!!!

    ReplyDelete