June 23, 2011

Habegär!! (och, förresten, trevlig midsommar)



På midsommarhelg stänger landet Sverige, och för en gång skull vill vi inte sticker ut från mängden! Vi har jättestängt hela helgen i butiken på Fersens väg, och på bageriet på Kärleksgatan har vi 95% jättestängt. Om man behöver sugarpaste eller marsipan akut är jag på plats på Kärleksgatan på fredag, 24/6, 13.00-13.15, och på lördag, 25/6 mellan 10.00 och 12.00.

På Ultimate Cake har vi världens bäste grannar! De flesta företagare och anställda runt omkring Davidshall är supertrevliga! Second-hand/vintagebutiken Chique på Kärleksgatan drivs av Anna och hennes mamma, Lena. För två dagar sedan såg jag Lena kommer körandes i denna bil:
och kände ett omedelbart habegär. Jag har nog aldrig sett en sötare bil.... liten, gullig och bullig. Jag har nu kärat ner mig i Lenas nya bil!

No comments:

Post a Comment